XIM Community

[XIM APEX] [Eng Ita] Ballistic Curve for CoD Warzone  (Read 491 times)

Offline R1CHY90

• Member
  • *
    • View Profile
[ENG]

Hello, I am a player who is using this ballistic curve to try to have as much precision as possible ....

>>> XIM APEX [Translate Ballistics] START COPY >>>
X5BC: AAAAIYBBgG8Ay4EnAciCaINOhL2H0AiYCWAKKArwC7gMgA1IDhAO2A + gEGgRMBH4EsATiBRQFRgV4BaoF3AYOBkAGcgakBtYHCAc6B2wHngfQCAIINAhmCJgIygj8CS4JYAmSCcQ: X5BC
<<< XIM APEX END COPY <<<

But I feel it a little too "slow" when aiming and when making short movements, I would like to speed it up a bit but I am not able to change it.

I'm a not too aggressive player, who plays let's say from the medium distance with grau and hdr.

Can you give me some advice to optimize my accuracy? I would like to have a kind of aimbot for aiming to be as precise as possible and hit on the head.

I play with a G502 and a razer Keypad.

16k DPI

HIP Aim 3.50

HIP ADS 3.00

Thanls !!!

[ITA]

Buongiorno , sono un player che sta utilizzando questa curva balistica per cercare di avere piu precisione possibile....

>>> XIM APEX [Translate Ballistics] START COPY >>>
X5BC:AAAAIYBBgG8Ay4EnAciCaINOhL2H0AiYCWAKKArwC7gMgA1IDhAO2A+gEGgRMBH4EsATiBRQFRgV4BaoF3AYOBkAGcgakBtYHCAc6B2wHngfQCAIINAhmCJgIygj8CS4JYAmSCcQ:X5BC
<<< XIM APEX END COPY <<<

La sento però un po troppo "lenta" quando si mira e quando si fanno movimenti corti, vorrei velocizzarla un pò ma non sono capace di modificarla.

Sono un giocatore non troppo aggressivo , che gioca diciamo dalla media distanza con grau e hdr.

Mi date qualche consiglio per ottimizzare la mia precisione? vorrei avere una sorta di aimbot per la mira per essere piu preciso possibile e colpire alla testa.

Gioco con un G502 e un Tastierino razer.

16k DPI

HIP Aim 3,50

HIP ADS 3.00

Sperando di trovare gente italiana per aumentare la community, ringrazio anticipatamente.